JellyPages.com

Saturday 21 September 2013

Hari Anugerah...

Assalamualaikum,
Baru2 nih, Classmate aq dapat balik sebab ade Hari Anugerah PMR dekat skola lame die... Bile dengar pasal Hari Anugerah nih, Aq pon terpikir,  "Eh, last aq ade Hari Anugerah bile ek??"... Seingat aq, Last aq sambut Hari Anugerah nih time Form2 dulu...

Tu pon time awal tahun, dapat Anugerah Pengetua hhe...
Sejak masuk MRSM,  Jarang dapat sambut Hari Anugerah nih... MRSM x mcm skola biase, tiap2 hujung tahun ade Hari Anugerah Kecemerlangan... Rindu gak rase nak naik pentas n salam tngan pengetua ngn muke bangge XD...
Tapi apekan daye, Aku bukanlah 'Top Scorer' dalam batch aku... So bile member2 yg bijak2 belake nih amek aq pon senyum sorg2 jea hhe...

Tapi yang buat aku Tertanya-tanya nih, asal MRSM aku xdak buat Hari Anugerah PMR macam MRSM lain ek??
Jelez giler kot ngn member2 yang dapat balik MRSM lame utk Hari Anugerah masing2... Muke happy je bile balik MRSM TGB...

Aq bukannye nak ape... Cume nk balik jumpe member2 kt MRSM lame sebab utame, bab hadiah2 nih x kisah sngt pon... Nak dijadikan
alasan untuk lawat MRSM time Lower Form dulu... Kalau lawat mse cuti skola pon xde org, so biasenye Hari Anugerah dapatla jumpe sume member2 nih...

Jujur r... Terase gak an, Hantar Emel pon x dilayan langsung... membuatkan aku terpikir,
"Memang dah xnk sangat er tngok muke ktorg yg dah pindah nih??"

Last2 ktorg yg kat sini terpakse akur n lupekan hajat ktorg utk lawat MRSM lame n teruskan kehidupan :)
Aku anggap nih dugaan biase kehidupan hha, Tak tipu weyh, Serius jelez ngn member yg dpt lawat MRSM lame...

No comments:

Post a Comment